Te ajutam sa cresti expunerea afacerii tale si numarul de clienti potentiali!
Dezvoltare Chatbot
A) Aplicatia de baza
Nucleul unui chatbot perfect functional:
B) Pachete optionale
Pentru optimizarea chatbot recomandam urmatoarele pachete optionale:
Kituri pentru dezvoltatori
(pasionati de IT, freelanceri, firme start-up, agentii de marketing etc.)
A) Pachete template chatbot
Machete de chatbot configurate profesionist pentru a dezvolta, pe o baza solida, chatboti personalizati in diverse domenii (restaurante, clinici medicale, agentii de turism, scoli etc.)
B) Cursuri de creare chatbot
Cursuri special concepute pentru a intelege si practica arta de a dezvolta si intretine un chatbot eficient.
Procedura de lucru
Avem obligatia ca, in 72 ore de la confirmarea platii contravalorii contractului,
sa punem la dispozitia dvs un format functional al aplicatiei.
Intrebari frecvente
- 1. Cum stiu ca am nevoie de un chatbot?
- 2. Ce trebuie sa fac pentru a avea un chatbot?
- 3. Cat costa acest sistem?
- 4. Cat dureaza implementarea?
- 5. Pot testa acest sistem?
Un chatbot este benefic tuturor afacerilor prezente in mediul online.
Marile companii ca The Wall Street Journal, Sephora, KLM Airlines și Booking folosesc deja acest sistem de comunicare. Intra in vorba cu EMA si alege optiunile 1 si 2, care iti vor da detalii care te vor ajuta sa iti dai seama daca ai nevoie de un chatbot.
Completeaza chestionarul si ia legatura cu noi!
Intra in vorba cu EMA si alege optiunea 5, care ne va pune in legatura cu tine.
In functie de complexitate.
Dupa analizarea nevoilor si dorintelor tale, vom gandi o strategie pentru implementarea chatbot-ului astfel incat sa fii multumit. Pretul variaza in functie de complexitatea cerintelor tale.
72 ore versiunea beta + 7 zile finalizare!
In 72 de ore vei avea un sistem functional, in versiune beta. In urmatoarele 7 zile chatbot-ul va fi finalizat.
Ai numeroase demonstratii de chatbot!
Ai la dispozitie mai multe demonstratii de chatbot, oferite de catre E.M.A., asistenta virtuala a RoboMarketing. De asemenea, poti testa cativa chatbot simpli si mai jos.
Studiu de caz
Obiectivul de marketing al implementarii chatbot-ului a fost cresterea vanzarilor pe site-ul firmei ACT si Politon. Pentru aceasta, vizitatorii site-ului au fost incurajati sa interactioneze cu chatbot-ul, prin oferirea unui audiobook gratuit.
In doar 3 saptamani, timp in care s-au investit 3230 RON, in baza de date a chatbot s-au inscris 777 de persoane. Dintre acestea, 86% au descarcat cadoul si, ulterior, au beneficiat de discount-urile oferite prin mesajele automatizate.
Rata de interactiune (de raspuns) la aceste mesaje a fost de 83.1%, iar vanzarile generate au fost de 5929 RON.
3 Motive sa folosesti
produsele RoboMarketing
Generare de prospecti
Creste cantitatea si calitatea prospectilor. Obtii informatii despre prospectii tai si ii poti retargeta prin mesaje de follow-up, e-mail, SMS-uri si social media.
Vanzari
Interactionezi cu clientii, raspunzi la intrebari simple si le creezi calatoria catre vanzare. Intrebarile dinamice conduc la conversii mai mari.
Relatii cu clientii
Este de 6-7 ori mai scump sa aduci clienti noi decat sa ai grija de cei prezenti. Se pot prelua unele sarcini ale Call Center sau ale departamentului HR.