RoboMarketing

Te ajutam sa cresti expunerea afacerii tale si numarul de clienti potentiali!

Dezvoltare Chatbot

A) Aplicatia de baza

Nucleul unui chatbot perfect functional:

implementarea sistemului de GDPR în chatbot;
prezentare succinta firma;
prezentarea a maximum 3 servicii/produse de top;
conectarea chatbot la site-ul companiei (pentru a asigura comunicarea instant cu vizitatorii acestuia si continuarea comunicarii dupa terminarea vizitei);
configurare a maximum 10 cuvinte cheie si a actiunilor predefinite aferente;
configurare a maximum 3 secvente de mesaje folllow-up;
Image
Image

B) Pachete optionale

Pentru optimizarea chatbot recomandam urmatoarele pachete optionale:

legătura cu WhatsApp si Telegram;
campanii promovare prin Facebook ADS;
cresterea numarului de prospecti prin: "viral lead magnet", "giveaway";
gamification prin: "wheel of fortune", "countdown timer", "viral quiz";
conectarea la elemente specifice din site-ul companiei pentru suport personalizat;
integrarea cu Email Marketing (MailChimp, ActiveCampaign, ConvertKit);
integrarea cu CRM (HubSpot CRM) si e-commerce (Shopify);
integrarea cu campanii de SMS Marketing;
integrarea cu sisteme de plata online (PayPal, Stripe, Netopia);
cresterea gradului de prezenta in Live-uri si webinarii

Kituri pentru dezvoltatori

(pasionati de IT, freelanceri, firme start-up, agentii de marketing etc.)

A) Pachete template chatbot

Machete de chatbot configurate profesionist pentru a dezvolta, pe o baza solida, chatboti personalizati in diverse domenii (restaurante, clinici medicale, agentii de turism, scoli etc.)

B) Cursuri de creare chatbot

Cursuri special concepute pentru a intelege si practica arta de a dezvolta si intretine un chatbot eficient.

Image

Procedura de lucru

RoboMarketing
1. Descoperire - stabilirea nevoilor prioritare ale clientului si a resurselor necesare pentru indeplinirea acestora (discutie 2 ore);
2. Propunere strategie - pasii de dezvoltare structura, funnel-uri de atractie si vanzare, acord client si estimare costuri (discutie 2 ore - se repeta pana se ajunge la solutia optima);
3. Implementare solutie - creare platforma "beta" (72 ore conform Garantie); dezvoltare chatbot (maxim 7 zile); optimizare chatbot (30 zile);
4. Promovare - platita ori de tip organic (prin liste clienti existenti, e-mail si "Call To Action" pe site-ul web) si promotii (activitate permanenta)
5. Revizuire si service  - culegere feedback, raport activitate, actualizare date si structura (activitate permanenta)

Avem obligatia ca, in 72 ore de la confirmarea platii contravalorii contractului, sa punem la dispozitia dvs un format functional al aplicatiei.

Intrebari frecvente

Un chatbot este benefic tuturor afacerilor prezente in mediul online.

Marile companii ca The Wall Street Journal, Sephora, KLM Airlines și Booking folosesc deja acest sistem de comunicare. Intra in vorba cu EMA si alege optiunile 1 si 2, care iti vor da detalii care te vor ajuta sa iti dai seama daca ai nevoie de un chatbot.

Completeaza chestionarul si ia legatura cu noi!

Intra in vorba cu EMA si alege optiunea 5, care ne va pune in legatura cu tine.

In functie de complexitate.

Dupa analizarea nevoilor si dorintelor tale, vom gandi o strategie pentru implementarea chatbot-ului astfel incat sa fii multumit. Pretul variaza in functie de complexitatea cerintelor tale.

72 ore versiunea beta + 7 zile finalizare!

In 72 de ore vei avea un sistem functional, in versiune beta. In urmatoarele 7 zile chatbot-ul va fi finalizat.

Ai numeroase demonstratii de chatbot!

Ai la dispozitie mai multe demonstratii de chatbot, oferite de catre E.M.A., asistenta virtuala a RoboMarketing. De asemenea, poti testa cativa chatbot simpli si mai jos.

video-studiu-de-caz.png

Studiu de caz

Obiectivul de marketing al implementarii chatbot-ului a fost cresterea vanzarilor pe site-ul firmei ACT si Politon. Pentru aceasta, vizitatorii site-ului au fost incurajati sa interactioneze cu chatbot-ul, prin oferirea unui audiobook gratuit.

In doar 3 saptamani, timp in care s-au investit 3230 RON, in baza de date a chatbot s-au inscris 777 de persoane. Dintre acestea, 86% au descarcat cadoul si, ulterior, au beneficiat de discount-urile oferite prin mesajele automatizate.

Rata de interactiune (de raspuns) la aceste mesaje a fost de 83.1%, iar vanzarile generate au fost de 5929 RON.

3 Motive sa folosesti
produsele RoboMarketing

Generare de prospecti

Creste cantitatea si calitatea prospectilor. Obtii informatii despre prospectii tai si ii poti retargeta prin mesaje de follow-up, e-mail, SMS-uri si social media.

Vanzari

Interactionezi cu clientii, raspunzi la intrebari simple si le creezi calatoria catre vanzare. Intrebarile dinamice conduc la conversii mai mari.

Relatii cu clientii

Este de 6-7 ori mai scump sa aduci clienti noi decat sa ai grija de cei prezenti. Se pot prelua unele sarcini ale Call Center sau ale departamentului HR.

RoboMarketing

connecting by messaging

Image